extra nieuwsbrief 12 juni

Niet vergeten!!!

Informatie avond padel/brainstormen en kennis maken met nieuwe leden

Het is al weer bijna zomervakantie en toch willen we graag, na de coronastilte, de club weer nieuw leven inblazen.

Daarom willen we alle leden, dus ook onze nieuwe leden, oproepen om op 24 juni naar de club te komen voor een informatie / brainstormavond, vanaf 20.00 uur.

Het bestuur geeft een update over de padelplannen en wil heel graag alle ideeën die leven bij de leden, horen. En wie weet een leuke actie om geld in te zamelen voor de vereniging, denk aan een club van 100, Crowdfunding oid. Waarom? Dat vertellen wij 24 juni.

We zoeken mensen die mee willen helpen met het organiseren van een toernooitje, een gezellige ledenwerf activiteit met bijvoorbeeld een demonstratie les, flyers verspreiden, kortom: leden werven. Dus niet het hele jaar actief zijn, maar één keer.

Laten we met elkaar zorgen dat onze vereniging weer gaat bruisen.

Spoed

Onze vereniging heeft nog een aanvulling nodig van de barcommissie.

Ton, Joost en Caroline hebben dit al opgepakt, maar zijn straks ook op vakantie. Wie o wie helpt?

Kom 24 juni naar de club en denk en praat mee!!