Voorjaarscompetitie verplaatst naar het najaar.

Na een rare periode van tenniswedstrijden, wel  of niet doorgaan van de competitie is er uiteindelijk toch een competitie gespeeld. Helaas wordt er vanuit de KNLTB niets gedaan met de uitslagen qua kampioen worden of degraderen.
Dit jaar hadden we een nieuw team op de zondag , deze heren hebben onder leiding van Vitali toch een hele mooie 1e plek bereikt, gefeliciteerd mannen !
Het team van Ronald Bloemendaal speelde al eerder competitie , maar zij speelden nu alleen dubbelpartijen, en ook zij zijn 1e geworden, ook voor jullie felicitaties!
Het damesteam had te kampen met vele blessures en het was iedere week toch lastig om vier dames op de baan te hebben, uiteindelijk met wat hulp van andere tennisdames is dat toch weer gelukt, echter hebben zij ondanks goede partijen , lange partijen ,(vele super-tiebreaks), toch veel verloren maar wel veel gezelligheid gehad en uiteindelijk de 6e plek bezet, goed gedaan ladies!
Het mix team had het heel zwaar deze competitie, veel jonge teams dus er werd veel gevraagd van deze leden, een aantal wedstrijden gezien en het was zeker veel ploeteren voor dit team, helaas op de laatste plaats geëindigd, maar de pit zit er zeker nog in !
Hopelijk doen jullie volgend jaar weer een poging met de voorjaarscompetitie, de soorten en data zijn al bekend, kijk daarvoor op KNLTB.nl en zoek maar vast wat uit.
De email met diverse gegevens zal half december naar jullie toegestuurd worden.
Veel tennis groetjes,
Yolanda en Joke