Rosita's Open 35+ 2022

In week 35 van 27 augustus t/m 4 september 2022 wordt bij LTC Waterwijk weer ons reuze gezellige 35+ toernooi georganiseerd.

Thema “Jaren 70”.

Elke oud-deelnemer weet dat juist de combi van tennis en gezelligheid de basis vormt voor ons toernooi.  Doe jij ook (weer) mee?
het betreft de 23e editie van het 35+ toernooi, de 4e editie van het Rosita’s Open 35+.

We hebben als organisatie een aantal doelstellingen, die ik bij deze nog eens wil benoemen:

1. Sportiviteit.  Tuurlijk willen we allemaal winnen, maar onze ervaring is dat in de 35+ categorie de sportiviteit zegeviert en zo hoort het ook.
  2. Gezelligheid.  Het is een tennistoernooi met wedstrijden, maar eigenlijk vinden we de gezelligheid thema nr. 1.  We hebben meestal prachtig weer met regelmatig mooie zomeravonden en dan is er zowel in de weekenden als ‘s avonds sprake van een vol terras vol met gezelligheid met hapje en drankje.
  3. Poultjes. Sinds 2017 maken we elk jaar poultjes. Ja ook met die 180 tot 205 deelnemers, die we de laatste 5 jaar hebben gehad.  We willen iedereen in ieder geval 2 of nog leuker: 3 wedstrijden laten spelen. Voorwaarde is wel dat we veel deelnemers hebben die in het voorweekend al kunnen spelen, zodat we dan al volop wedstrijden kunnen plannen en het dus al vanaf de zaterdag van het voorweekend lekker gezellig is.
  4. Geen wedstrijden plannen na 21:00 uur.  Laatste 3 jaar hebben we slechts ennkele wedstrijden door moeten plannen om 21:15 of 21:30.  Geen enkele keer later! We hebben het geluk over 8 uitstekende gravelbanen te beschikken.  Voorwaarde is verder medewerking van deelnemers in die zin dat vele deelnemers ook vroeg kunnen spelen en in het voorweekend al kunnen spelen en niet verhinderingen hebben.  Ik ga er vanuit dat iedereen hier volop aan meewerkt, zodat wij ook dit streven weer kunnen halen.
  5. Lekkere maaltijden.  We zullen doordeweeks op de speelavonden weer kunnen genieten heerlijke maaltijden o.a. van hoofdsponsor Mexicaans restaurant Rosita’s.  We zijn nog bezig met de voorbereidingen hierop. De finalezondag hebben we de BBQ aan staan.
  6. Lekkere koffie en gerelateerde koffiedranken.  Net als de voorgaande 4 jaren willen we weer een Mobiele Koffiekar gaan regelen. Maar ook hier geldt dat we nog bezig zijn met de voorbereidingen.

We hebben er weer zin.  We hopen op veel deelnemers.  En dan gaan we er weer een top week van maken.

Ga jij je ook inschrijven …..
Dat kan op mijnknltb.toernooi.nl .  Klik hier.

mexicaans restaurant Rosita's uit Almere

Organisatie Rosita’s Open