Clubkampioenschappen 2022 week 1

Het is alweer de 2 de week van de clubkampioenschappen, we hebben een week met heerlijk weer☀️🌞☀️🌞 , mooie wedstrijden🎾🎾🎾 en gezellige avonden gehad! 🍺🍻
De commissie had bijna besloten vanwege het enorme lekkere weer om de Winterspelen om te zetten in een tropisch week. Maar vanaf dinsdag worden het dan toch echt wat meer winterse temperaturen dus de erwtensoep kan op de finale dag geserveerd worden.

Vandaag beginnen we de dag dan ook weer met een heerlijk zonnetje 🌞en een temperatuur van rond de 20 graden!
Op baan 1 starten Danuta en Ronald B tegen Yolanda en Niels , de eerste set was al meteen super spannend en werd uiteindelijk gewonnen na een tiebreak door Ronald en Danuta. De tweede set ging ook naar dit koppel, die soms zelfs te horen waren op baan 8🤪
Yolanda !,zeer versassend hoe haar niveau kan stijgen tegen goede spelers! 💪🏻👌🏼
Leuke wedstrijd om te zien!

Op baan 2 onze jongste deelnemer Rowin die samen speelt met Tessa tegen Marjolein en Eric .
Na het zien hoe de f side van Tessa en Rowin zich op de bankjes plaatsten, vroeg Eric zich af waar hun supporters bleven …, ze moeten nog steeds komen😉🤪 Gelukkig was Frank er nog die hen nog bemoedigend toeknikte na een goede bal .

Tessa die een blessure heeft probeert er alles uit te halen ,maar lukt uiteindelijk niet en speelt de wedstrijd uit met veel pijn. Heel jammer. Rowin speelt een goede pot en zijn trainer is zeer tevreden over hem. Eric en Marjolein speelden een hele mooie wedstrijd , bedankt voor het vermaak, namens de supporters!

Op baan 3 Cecil met Vitali tegen Theo en Joost. Vitali en Cecil waren iets te sterk voor de 2 andere heren die zich kranig door het spel bewogen.

Dan de laatste wedstrijd van vandaag alweer, op baan 4 . Atiq met Reyhana tegen Marga en Ronald Lever.
Eerste set werd makkelijk gewonnen door Ronald en Marga maar in de tweede set hadden ze toch wat moeite. De spanning was om te snijden , zowel op de baan als aan de kant. Toch wisten Ronald en Marga de super tie break te winnen!

Nog een hele week met mooie wedstrijden hebben we nog in het vooruitzicht , komt allen kijken en aanmoedigen! Voor de lekkere trek is er een broodje knakworst deze week en kan je een lekkere koffie speciaal nemen!
Vergeet niet voor de finale dag het formulier voor het eten in de kleine kantine in te vullen ! En denk aan je outfit die dag!!

Tot morgen! 🎾💪🏻