Voorjaarscompetitie 2022 2

In Nieuws

Afgelopen vrijdagavond gekeken bij de competitiewedstrijd van de MiX bij de Bijvanck.
Spelers : Niel, Tessa, Marie-Jose en invaller Theo.

Wat een mooie wedstrijden hebben we gezien, ging zeer gelijk op , lange rally’s en zeer goed gespeeld door beide ploegen.
En dan wil ik toch even een compliment geven aan Niels en Tessa, die beide nog niet zo heel lang spelen, maar hier toch even een staaltje vechtlust hebben laten zien en mede daarom de 2e set toch naar zich toe trokken waardoor er een super tiebreak gespeeld moest worden.
Helaas trokken de spelers van de Bijvanck aan het langste eind, maar jongens wat een partij !
Uiteindelijk 2-2, een stand waar iedereen wel achter kon staan.
Trots op jullie, net als de andere supporters. Namens het team bedankt voor de support, Frank, Elselien, MJ, Cecil, Marga en Yolanda.
Op naar de volgende partijen , veel succes !

Volgend weekend 13-5/14-5 en 15-5 : de volgende partijen :
Vrijdagochtend HD vanaf 11:00 uit bij de Vliegende Hollander, Amstelveen
Vrijdagavond DD vanaf 19:00 tegen Zon en Wind , wordt gespeeld bij Waterwijk